SLOVENIJA / EXPO MILANO / OBLAČILNA PODOBA

Sejem EXPO, ki se odvija le vsakih pet let, bo to poletje potekal v Milanu. Ena izmed 145 držav, ki se na tem sejmu predstavlja je tudi Slovenija. Organizacija Slovenskih prostorov poteka pod okriljem SPIRIT Slovenija, ki na sejem pošilja osebje, ki bo skrbelo za promocijo Slovenije. Celostno podobo oblačil sem oblikovala v skladu z zahtevami naročnika, oblačila so razvili in izdelali v podjetju Moda Mi&Lan d. o. o iz Gornjih Petrovec. Podjetje vodi g. Milan Mörec, katerega podjetje razvija kolekcije za zahtevne zahodne kupce, poudarek podjetnih storitev je na razvoju malih serij in naročil po meri.  Unikatne modne dodatke v obliki zračnih čipk so izdelali študentje in zaposleni na Katedri za tekstilne materiale in oblikovanje, Fakultete za strojništvo, Univerze v Mariboru. 
Pomembno informacijo pri zasnovi koncepta uniform nudi vsebinska zasnova sejma Expo 2015: »Hrana za planet, Energija za življenje«, ter tema slovenske predstavitve na EXPO 2015 „I FEEL SLOVENIA, GREEN. ACTIVE. HEALTHY“. Barvno - nova celostna podoba uniform zaposlenih na sejmu EXPO 2015 v Milanu predstavlja oblačilno podobo srednje do temno sivih vrhnjih kosov oblačil (obleka, jakna, hlače, suknjič), zelenih majic, ter svetlo sivih srajc. Površine poživijo šivi v zeleni barvi. Unikatni modni dodatki, ki dajo oblačilom piko na »i« so izdelani s šivanjem na vodotopno kopreno. Ženski modeli so izdelani v obliki Slovenije, za moške v obliki letve, ki se jo lahko poljubno odvzame. Zračno čipko sestavlja nešteto niti, ki predstavljajo povezanost in sodelovanje med ljudmi. Hkrati dodatek s svojo strukturo simbolno predstavlja naravo - brstenje in rastline, ki so v naši prehranski verigi nujne za zdravo življenje. 
Simbolno prerezi na oblačilih predstavljajo zelene (green) obdelovalne površine, ki so tematsko vezane na vir prehrane kot del krovne teme Expo 2015. Oblika pošivanja ustvarja živahno razgibano površino različnih oblik, ki idejno izhajajo iz logotipa I feel Slovenia. Asimetrija linij vnese aktivnost, ki je ravno tako izpostavljena tema (active). 
Logotip je na oblačilo vedno pozicioniran vezano na enega ali več okrasnih linij, ki orišejo obliko logotipa blagovne znamke I feel Slovenia. Unikatne čipke v obliki Slovenije je izdelalo 18 študentk Katedre za tekstilne materiale in oblikovanje, ter sodelavke v  Laboratoriju za oblačilno inženirstvo ter fiziologijo in konstrukcijo oblačil.